måndag 17 juni 2013

tacka vet jag mina änglar.

Japp, idag har tjejerna vetat om att jag varit trött. De har varit så nöjd hela dagen, men iåförsej har jag nu inte gjprt nåt vettigt heller, utan mest suttit å pratat med dem eller haft dem i famnen...men såna dagar behöver man oxå.



Ebba t.v och Ella t.h Ebba har mest hela tiden just nu händerna i munnen.
Sen blev det sommarens första nypotatiskok!



Så slängde jag ihop en rabarberpaj till kvällens gäster som jag tänkte servera med glass till.




Jahapp vällingen sko tydligen heta potatis-morot, båda drack som de inte gjort nåt annat! :)
Nöjda å belåtna ända tills Ebba fick sitt utbrott...igen...Den andra sängen har vi burit upp, så få se nudå...nu är det iallafall tyst där uppe.
Livat var det här ikväll :) men barnen trivdes!
Ikväll ska jag försöka komma mej i säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar