tisdag 18 juni 2013

förlåtligt.

Kom mej lite tidigare i säng...natten gick lite bättre i natt. Halv 3 vaknade Ella, så grät hon så vaknade även Ebba. Med mat i magen somna de om till klockan 7 när Ebba vakna å vi gick upp. Så denna natt är förlåtlig. :) Så väckte jag storebror å då vaknade Ella samtidigt. Det har blivit enklare på mårnarna när de inte behöver mat direkt de vaknar, utan kan sitta lugnt å titta en stund.





Vissa saker jag vill ha gjort här hemma eller om jag kommer med nån ide', får jag alltid svaret - he gaar int! Många gånger vet jag att det går, så frågan är ju varför man alltid får samma svar... Nu har jag ju den briljanta idee'n omm att måla golvet här nere samma färg som där uppe... problemet är ju bara att det är laminat!  Så jag har googlat, där finns folk som målat laminatgolv och det har hållit! !! Så har även en golvläggare sagt att det går! Så nu har jag då provat måla en bit laminatgolv!




Jag putsade av det med björntunga å målade med pensel. Syns inte på bild, men i golvet ärdet lite struktur, så det ser lite ut som trägolv, precis som jag vill ha, så nu ska jag låta det torka å sen hamra å slå på det för att se om färgen lossnar!

1 kommentar:

  1. Wow häftit , jag vill gärn veta om he fungerar!! :) men he kan väl kanski bero på hu dyr eli billi laminat man har, hu pass glanso yto he er?!?

    SvaraRadera