onsdag 19 juni 2013

smider planer.




Nu får det bära eller brista, JAG SKA H A MITT VÄXTHUS!  ! Var igår med Elias till en kompis å de hade gjort ett jättefint växthus!  Själv har man ju väntat på ett eget typ i 5 år...
Men nu finns det ingen återvändo, fast jag ska ta skåpbilen å fara å köpa virket själv! Vet precis hur det ska se ut å det är inte alls invecklat. Värre att få ner det till pappers...

Bara jag som förstår mina krumelurer...

Midsommar planerna är spikade, nu är det bara att vänta på allt gott som ska bli tillgjort! Undrar ifall man ska handla idag ellet imorgon...

Ebba å Ella sover mycket bättre nu i egna sängar, fortfarande äter de ju, bättre vore det ifall de sko ha fortsatt med sitt halv 5 ätande,  men nu är det halv 3. Kanske beror på att de även far tidigare i säng än förut...
Halv 7 tog de morgon...för tidigt enligt mor! Elias var riktigt trött imårse. Men väl på fötter var det full fjång! Så glada vi till dagis går! :)

1 kommentar:

  1. Heja heja! Här stampar det på stället :( Du får säkert upp ditt före mej.Men den som väntar på något gott...

    SvaraRadera