måndag 24 juni 2013

vädret godkänns.

Njut av sommaren, säger Ernst i tv'n nu just. Jaa nu är ju faktiskt halva sommaren förbi!
Orkade inte köra runt å leta nan idag, så jag for direkt till stan. In via loppiset å vika lite kläder. Det är så att bordsgrannen mittemot har en tendens att sätta sina saker på min sida, så jag visste med säkerhet att hon är garanterat där idag, så rätt jag hade! Tycker hennes saker är rätt irriterande när de är på mitt bord så jag bestämde mej för att säga åt henne. Schysst som hon är presenterar hon sej som min granne, å jag ryter till att hon ska hålla sina grejer på sin sida! Så försöker hon dra en svart lögn om att det är nog folket som inte får tillbaka sakerna. Det vet jag garanterat att det inte är, för den äldre kvinnan har så jävla mycket grejer så det ryms inte på hennes bord, å jag kör med det, lite mindre saker så folk orkar titta. Å alla hennes jävla galoscher hon har radat upp på min sida slängde jag tillbaks åt henne...sen sa hon att hon brukar städa mitt bord, nå låt gå då tänkte jag. Talträngd var hon minsann...så jag lyssnade nu en stund å berättade lite om barnen för hon hade undrat så varför jag ibland har 2 av samma sak till salu.

När jag kom hem for den andra direkt i jobb...jahaa...hann inte ens koka mat. Ikväll for Elias på fotboll med Lukas.
Halvt kaos redan när han kom hem, som 10 minuter senare blev total kaos. Ebba å Ella såg minsann till så mina nerver tog slut...vet inte riktigt vad det var ikväll som var fel, men voi faen va de va arga...å igår gick det så bra med nattningen..."he noo bara tii e svänger" som man bruk säj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar