lördag 21 september 2013

Det händer.

Ska detta sjukande aldrig ta slut...man kan säga att de senaste dagarna börjar kännas även för dessa föräldrar... Ella hade 39 graders feber i torsdags på eftermiddagen.  Som tur var Ebba på bra humör å hade bra ro att vara på golvet, medan Ella var en riktig famntjej. Som tur hade Jonas fredagen ledig. Jag skulle på grillfest till jobbet på kvällen å i huset var det mest gråt, så nästan skönt att stänga igen dörren när jag gick...det var tyst... Kvällen var kanon, vi hade så kul! Klockan var mitt i natten när jag kom hem å tjejerna sov halvt oroligt hela natten. Det hade konstaterats på kvällen att Ebba hade fått en tand, imårse hade hon 39 graders feber. Så idag har vi i princip fått ha en i famnen hela tiden, Ella var lite bättre i skick idag å något nöjdare. 3-års kalas till kvällen å nästan så gästerna borde ha haft öronproppar ;) Elias fyller år först på tisdag å iåmed att Jonas farit på jobb långt före vi stiger upp bestämde vi att ge presenten idag. Han var så nöjd med alla presenter han fick å hade haft ett bra kalas! Så en nöjd gosse som for till sängs ikväll!
Å jag hoppas på en bättre å friskare dag för Ebba å Ella imorgon!

1 kommentar:

  1. Grattis Elias! :) Men vad fick han riktigt för present? Är det nåt som står på släpkärran? ;)

    SvaraRadera