måndag 16 september 2013

Buzzador.

Som medlem i Buzzador.com ska jag nu buzza om tandkräms kampanjen jag kom med i. Pepsodent white now *triple power* gold heter då den nya tandkrämen. Som ska ge dej omedelbart vitare tänder... Hade den stått där nyinkommet i butikshyllan hade den garanterat hamnat i min köpvagn. Nu blev jag ju antagen till kampanjen å fick den på posten för att prova. Ifall den hamnar i min köpvagn fler gånger e jag lite osäker på... Det blåa skummet ska göra så att tänderna ser vitare ut, mina dock såg blåa ut! Blev så besviken att jag efter några dagar bytte tillbaka till den gamla tandkrämen. Men så småningom är den snart slut, så då ska jag ge denna en ny chans! Ifall du oxå vill bli en buzzador, ska du gå in och registrera dej. Så har du möjlighet att komma med i olika kampanjer om nyheter som hamnar ut på marknaden! Helt gratis! Sen om du blir vald till någon kampanj får du hem prover till dej själv och som du ska dela ut till dina vänner!
Jag är nu inte så värst insatt i detta men man behöver inte anmäla sej till alla kampanjer!

Det om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar