tisdag 13 augusti 2013

Sovmorgon.

Hmm, andra dagen å vi försov oss...eller Elias hända nog i tid till dagis, men det blev fammo som fick föra, för jag hann inte mata Ebba å Ella. Men det gick bra med fammo oxå. Jag hade nog lagt alarm på telefonen, men tydligen hade det lämnat på måndag... Killen är duktig med wc-bestyren på dagis, inga problem. Här hemma går det bra oxå, kanske bara föräldrarna som är lite för tjatiga... Ebba å Ella slog till med 3 timmars förmiddagsvila, de hade sovit vidare, men jag tyckte det började bli dags för lunch,  så jag väckte dem. Jag bakade en tosca kaka som jag skivade äppel i, den blev riktigt god! Så ikväll blev det fika i växthuset! Sen rev jag å Elias upp lite ogräs här å där...finns ju en del... Nej nu ska jag titta vidare på Måns på allsång på skansen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar