onsdag 21 augusti 2013

Instagram=farligt.

En super dag! Sånt gillar vi! För det första sov tjejerna från 21 till 07 (!) i ett, utan att ens behöva ge tutten en endaste gång! Jaa här börjar man ju snart bli pigg å alert om det fortsätter så här! ;) Sen det andra är att Elias har varit helt super snäll hela dagen! ! Jag har inte behövt höja rösten en endaste gång. Redan före Jonas for i jobb gick han själv upp för att vila i sin säng (oftast brukar han ju sova på soffan på dagen) Å han drog till med 2.5 timme, så han var på bra humör även när han vaknade. Vi åt mellanmål å sen kom moster Elin hit! Vi for ut med vagnen å Elias cyklade. Så grillade vi korv till kvällsmat. Vagnen som jag sålde blev hämtad idag å nu väntar jag på att det ena skötbordet som redan är sålt oxå blir hämtad! När jag hinner sitter jag å tittar på Instagram å ååh vad där ute finns folk som har så fina hem! Man bara vill göra om allting här hemma... Vitt- lantligt är ju de magiska orden! Tänker göra ett besök till Juthbacka marknaden, egentligen hade jag sett framemot fredagen med en vän, men iåmed att den andra är i jobb å jag tänker inte ta med några barn får det väl bli lördag då! Visst lindasrassel.wordpress.com är du med då oxå!? ;)

1 kommentar: