söndag 5 maj 2013

Regn.

Hade tänkt vi sko spendera dagen ute idag, men när man tittar
på vädret ser det inte ut så...
Nå, har en hel del som borde göras här inne oxå...
I fredags klippte jag bort mitt "giftashår", har det inte blivit förut blir det
inte nu heller, sade jag till J! ;)
Så där rök det, längesen jag har haft sådär kort hår.
Sen när jag kom hem sade den andra att de hade sakt på radion att
när kvinnor har färdigt fött barn klipper de kort...så kanske det ligger
något i det! ;)
Slog mej häromdagen att hoho, jag borde ta itu med fönstertvättningen,
å det är ju inte precis kul här hos oss, iåmed att vi har så jävla många sidor
att tvätta. Men medsamma kom jag ihåg min super trasa, jaa alla som inte
har Enjos fönstertrasa, iväg med er å skaffa en sån, helt SUUPER! Så, det tog mej
kanske 15 minuter så hade vardagsrumsfönstrena fått sej en omgång, så enkelt,
ingen skrapa, inget medel, inget klått, endast vatten å vips där var de rena.
Så bara jag får tid ska jag ta itu med några till här.
Lite reklam här nu... har även en ny tandkräm som jag ger 10 + på skalan,
återkommer med namnet. :)
På barnfronten då? Tjejerna är mycket glada å nyfikna, följer med vad
som händer runtomkring dem.
De har haft båda nu två kvällar denna vecka som de varit så arga, fast de varit
mätta, så har de skrikit en stund å så har det gott om.
Igårkväll hade vi en övertrött kille som var helt hysterisk å två damer som var
arga...Elias sko i säng å flickorna sko tröstas, jaa, då borde man vara 3 förälder
:D igår somna de ca.22, vakna int ens när vi bar upp dem utan sov sött
vidare tills klockan 05, åt å sov till 09. Även Elias sov till 8.30.
Ha en regnig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar